Tjänst A, kommentar

1kommentarer

Kommentar till Caroline Jensen, Tjänst A
Jag har valt att kommentera Carolines inlägg om Facebook.
http://senapify.blogg.se/2012/november/tjanst-a-facebook-blogginlagg-nr-1.html

Så hej Caroline!
Gillar att du tar upp vem som står bakom Facebook, det ska bli spännande att se dokumentären om Mark Zuckerberg ikväll ;). Tyckte att texten var bra, hade gärna velat se mer om vad som finns i just Facebook.
Att det finns evenemang som kan göra inbjudningar lättare o.s.v. (2009). Du gick så snabbt in om grupper och sen försvann det. Man kan väl även använda sig av Facebook för att öka karriären? Inte bara för familj och vänner, även fast det kanske var menat så först.
Kort och enkel kritik, men det du skriver blir ju så bra.
Kör hårt!
/ Minne 
 
Källa:
Whatls (2009) Facebook. [Elektronisk].Tillgänglig: http://whatis.techtarget.com/definition/Facebook 
[2012-11-26]

1 kommentarer

Caroline Jensen

28 Nov 2012 19:17

Hej Minne!

Tack för kommentaren! Oj, den dokumentären missade jag, det hade varit intressant att titta på. Vet du om den finns tillgänglig någon annan stans?

Jo, jag vet, det blev lite kort på en del ställen där jag bara nämner att vissa funktioner existerar, men sen ingenting mer. Jag skrev mer om funktioner och annat i blogginlägg nr 2, där jag bland annat tar upp att man kan skapa evenemang.

Det där om att man kan använda Facebook som karriärsverktyg har jag inte ens funderat på, tack för tipset! =)

MVH
Caroline Jensen

Kommentera

Publiceras ej